Het correct opstellen van algemene voorwaarden, offertes en facturen, het sluiten van (onder)aannemingsovereenkomsten, het opvolgen van aanmaningen, het invorderen van facturen, het regelen van afspraken met kandidaat-kopers: het zijn allemaal zaken die aandacht vragen.
Deze administratieve – en dus juridische – zijde van het beroep van aannemer of bouwpromotor kan op het eerste zicht minder belangrijk lijken, zeker als alle partijen tevreden zijn en er zich geen discussies voordoen. Wanneer de situatie zich toch voordoet dat een van de partijen meent dat de overeenkomst niet correct wordt uitgevoerd, zijn bovenstaande documenten essentieel en vormen zij vaak het uitgangspunt om discussies te beslechten.
Wij zijn er voor u in alle fases van het bouwproject. Om conflicten te helpen vermijden of u bij te staan indien deze toch ontstaan. Wij zorgen ervoor dat u steeds bent voorbereid én dat u telkens weet welke stappen u dient te ondernemen.
Zo wordt u optimaal beschermd als uw facturen niet worden betaald, als er discussies zijn over de uitvoering van de werken, als een onderaannemer zijn afspraken niet nakomt, enzovoort…
Zo kan u zich focussen op wat er voor u echt toe doet: het uitvoeren van werken zonder zorgen.